Categorie / Legal Eagle
Er is een nieuwe update van Legal Eagle (versie 2.21.0) beschikbaar.
U kunt hier de update downloaden.
Informatie over alle vernieuwingen vindt u in de releasenotes die tijdens de installatie als PDF document op uw computer worden geplaatst.
De releasenotes zijn ook te downloaden via de site van Sdu.
Per 1 februari 2014 moeten bedrijven en particulieren gebruik gaan maken van IBAN (International Bank Account Number).
Het IBAN is een langer rekeningnummer dat voor een deel bestaat uit de huidige nummers van een rekening. Sdu Uitgevers heeft voor het einde van 2013 een release gepland staan, die het voor u mogelijk maakt om met IBAN te gaan werken. Ook bieden wij een oplossing om de huidige rekeningnummers die u in Legal Eagle heeft opgevoerd, om te zetten naar de nieuwe IBAN nummering.
Er is een nieuwe update van Legal Eagle (versie 2.20.0) beschikbaar.
U kunt hier de update downloaden.
Deze update maakt het voor u eenvoudiger om aan te geven welke dossiers wel en niet gearchiveerd moeten worden. Ook is het mogelijk om oude archieven samen te voegen en kunnen rechten per archief worden ingesteld.
Informatie over alle vernieuwingen vindt u in de releasenotes die tijdens de installatie als PDF document op uw computer worden geplaatst.
De releasenotes zijn ook te downloaden via de site van Sdu.
Belangrijkste wijzigingen van de Legal Eagle Update 2.19.3 zijn:
- De Raad voor de Rechtsbijstand heeft haar modellen, met o.a. barcodes, aangepast. Deze modellen zijn omgezet naar Legal Eagle XML Modellen. De nieuwe modellen zijn niet beschikbaar voor LEModel. Indien u nog werkt met LEModel is het advies om deze om te zetten naar LEXMLModel.
- In verband met een recente gemeentelijke herindeling is de postcodetabel aangepast. Deze tabel wordt gebruikt voor de bepaling van de plaatsnaam bij het opvoeren van een relatie.
U kunt hier de update downloaden.
Legal Eagle is een compleet geïntegreerde software voor de advocatuur. Met Legal Eagle heeft u overzicht over alle facetten van uw praktijk. U kunt alle activiteiten uitvoeren zoals tijdschrijven en declareren, roladministratie en agenda beheren en correspondentie voeren.
De uitgebreide rapportagemogelijkheden zorgen voor een actieve managementondersteuning. Historisch gezien is Legal Eagle het toonaangevende pakket voor de advocaten die op toevoegingen werken.
Legal Eagle is het meest gebruikte pakket in de advocatuur. Legal Eagle wordt op meer dan 700 kantoren naar alle tevredenheid gebruikt door duizenden advocaten en medewerkers. In de afgelopen vier jaar hebben al 350 kantoren de stap naar Legal Eagle gemaakt.
Goede advocatensoftware hoeft niet duur te zijn. Zo betaalt u alleen voor de gebruikers die tijd schrijven, niet voor de secretaresses. Ook zijn er geen extra kosten voor installatie. Dit kunt u zelf (laten) doen. Kijkt u even in onze prijslijst en informeer naar de mogelijkheden om over te stappen van andere advocatensoftware.
Rondleiding
Wilt u meer weten: door middel van een uitgebreidere rondleiding krijgt u een volledig beeld van de mogelijkheden. Start hier de rondleiding
Legal Eagle gratis op proef
Wij kunnen u uitgebreid voorlichten over Legal Eagle, maar het beste kunt u zelf testen welk voordeel Legal Eagle u biedt. U kunt het geheel vrijblijvend en gratis uitproberen.
Aanschaffen Legal Eagle
Wanneer u hebt besloten om Legal Eagle in uw praktijk te gebruiken, kunt u deze via de online winkel van Sdu uitgevers aanschaffen. Dat is net zo betrouwbaar als een gewone winkel en veel voordeliger.
Overstappen naar Legal Eagle vanuit een ander pakket?
Gebruikt u nu een ander pakket en wilt u overstappen naar Legal Eagle? Vaak kunnen wij het overzetten van uw zaken verzorgen door een conversie van uw data naar Legal Eagle.
Bestellen
U kunt dit product direct bestellen via de webshop, klik op de knop “bestel direct”
Legal Eagle beschikt over een optionele module voor de export van de relevante boekhoudkundige gegevens naar een extern boekhoudprogramma. Legal Eagle met Integratie maakt het mogelijk om met één druk op de knop de noodzakelijke gegevens (zoals de debiteur en de factuur) te exporteren naar uw eigen boekhoudprogramma of dat van uw boekhouder (bv. per mail).
Met behulp van de export bespaart u de kosten (van u of uw boekhouder) van het meerdere keren invoeren van gegevens: eerst in Legal Eagle en vervolgens in uw boekhoudprogramma. Ook worden de daarbij onvermijdelijke fouten waardoor uw cijfers later niet blijken te kloppen (met alle overlast en kosten van dien) vermeden. Legal Eagle met Integratie werkt samen met de volgende programma’s.
Accountview, één van de grote aanbieders binnen de advocatuur/juridische dienstverlening, heeft een speciale importmodule geschreven die naadloos samenwerkt met de Legal Eagle exportmodule. Lees meer |
|
Exact heeft een importmodule voor Legal Eagle beschikbaar. Lees meer |
|
Multivers, het door Unit4 ontwikkelde boekhoudprogramma heeft ook een importmodule voor Legal Eagle beschikbaar. Lees meer |
|
Inlezen Internet bankbestanden
Nu kunt u in Legal Eagle uw internet bankbestanden inlezen. Legal Eagle is geschikt gemaakt om de zogeheten MT940 bestanden van de belangrijkste banken in te lezen. U kunt hiermee de betalingen van uw debiteuren matchen met uw openstaande posten. Zo kunt u nog sneller de betalingen verwerken.
Slim Scannen voor advocatenkantoren
Ricoh is leverancier van producten en diensten op het gebied van IT & Document Solutions. Innovatieve documentoplossingen, gericht op het optimaliseren van informatiestromen binnen en tussen organisaties.
Speciaal voor advocatenkantoren heeft Ricoh in samenwerking met Sdu uitgevers ‘One Action Flow voor Legal Eagle’ ontwikkeld. Deze oplossing zorgt ervoor dat uw papieren documenten en e-mails met slechts één druk op de knop, direct op de juiste plaats binnen Legal Eagle worden gearchiveerd.
Meer weten? Ga naar de Ricoh website.
Inrichting
Het is van groot belang dat u de financiële inrichting van Legal Eagle goed voorbereidt op een extern boekhoudprogramma.
Bestellen
U kunt dit product direct bestellen via de webshop van Sdu uitgevers.
Doordat de boekhouding in Legal Eagle specifiek is afgestemd op een advocatenkantoor voldoet deze voor uw praktijk beter dan de standaard boekhoudpakketten. Zo kunt u bij alle boekingen direct aangeven of deze op een zaak betrekking hebben. Ook verschotten kunt u direct op een zaak boeken. Op deze manier heeft u een perfect overzicht van alle kosten en declaraties in een bepaalde zaak. De financiële gegevens worden direct bijgewerkt op de zaakhistorie.
Overzicht van Legal Eagle met Boekhouding
Legal Eagle gratis op proef
Wij kunnen u uitgebreid voorlichten over Legal Eagle, maar het beste kunt u zelf testen welk voordeel Legal Eagle u biedt. U kunt het geheel vrijblijvend en gratis uitproberen.
Aanschaffen Legal Eagle met boekhouding
Wanneer u hebt besloten om Legal Eagle in uw praktijk te gebruiken, kunt u deze via de online winkel van Sdu uitgevers aanschaffen. Dat is net zo betrouwbaar als een gewone winkel en veel voordeliger.
Bestellen
U kunt dit product direct bestellen via de webshop, klik op de knop “bestel direct”
In de update van versie 2.18.x naar 2.19.0 wordt een omzetting van de BTW codes uitgevoerd. Dit is nodig vanwege de vernieuwde BTW structuur.
Controleer m.b.v. het analyse-omzetting-tool uw data! Deze voert een analyse uit op uw database en zal een melding geven om door te gaan of om af te breken. Neemt u dan contact met ons op om het probleem te verhelpen.
De belangrijkste kenmerken van de MyAdvocatenDesk-werkplek zijn veiligheid, flexibiliteit en betrouwbaarheid. Wij kunnen meerdere type werkplekomgevingen aanbieden die zijn toegespitst op de advocatuur.
Naast administratieve software voor de advocatuur zoals Legal Eagle, Legal Insolve en Urios installeren en ondersteunen wij ook een aantal reken-/adressentools zoals De AlimentatieRekendisk, De Rente Rekendisk (Pro), De Adressengids voor de Rechtspraktijk e.a..
Gebruikers kunnen kunnen ook vanuit thuis aan het werk, op een notebook met draadloze netwerkverbinding. Tevens de mogelijkheid om met mobiele devices gebruik te maken van e-mail en agenda gegevens.
Voor meer informatie over de persoonlijke werkplekomgeving MyAdvocatenDesk neem contact op met sales@advocatendesksupport.nl
Wat kost MyAdvocatenDesk
Setup MyAdvocatenDesk |
€ 125,00 |
eenmalig |
Werkplek Standaard+LE – standaard OS – Legal Eagle – 1 licentie– LET OP! Deze configuratie bevat geen Office |
€ 50,00 |
per maand |
Extra licentienemer(s) |
prijs op aanvraag |
|
|
|
|
Remote Support |
€ 10,00 |
per 10 minuten |
Maatwerk |
vanaf € 80,00 |
per uur |
Systeem-/Netwerkbeheer |
vanaf € 55,00 |
zie voorwaarden |
[add_to_cart=334]
Onder installatie (implementatie) wordt verstaan:
- Activeren licentie
- Installatie van laatste versie (update)
- Aanmaken toegangscodes en licentienemers
- Persoonlijke instellingen per toegangscode
- Kantoorgegevens
- Gewenste verschotten
- Gewenste tijdschrijfcodes
- Gewenste opstart voor de nummering van relaties, dossiers, declaraties, archiveren
NB: Hieronder valt niet de installatie/ inrichting van de Boekhouding of de inrichting van de Word-modellen. Per installatie maximaal 5 werkplekken of 3 uur. Per 2 (extra) werkplekken of per extra uur betaalt u slechts € 60,00 extra. Alle prijzen zijn excl. BTW.