Categorie / Nieuws
Er is een nieuwe update van Legal Eagle (versie 2.21.0) beschikbaar.
U kunt hier de update downloaden.
Informatie over alle vernieuwingen vindt u in de releasenotes die tijdens de installatie als PDF document op uw computer worden geplaatst.
De releasenotes zijn ook te downloaden via de site van Sdu.
Per 1 februari 2014 moeten bedrijven en particulieren gebruik gaan maken van IBAN (International Bank Account Number).
Het IBAN is een langer rekeningnummer dat voor een deel bestaat uit de huidige nummers van een rekening. Sdu Uitgevers heeft voor het einde van 2013 een release gepland staan, die het voor u mogelijk maakt om met IBAN te gaan werken. Ook bieden wij een oplossing om de huidige rekeningnummers die u in Legal Eagle heeft opgevoerd, om te zetten naar de nieuwe IBAN nummering.
Er is een nieuwe update van Legal Eagle (versie 2.20.0) beschikbaar.
U kunt hier de update downloaden.
Deze update maakt het voor u eenvoudiger om aan te geven welke dossiers wel en niet gearchiveerd moeten worden. Ook is het mogelijk om oude archieven samen te voegen en kunnen rechten per archief worden ingesteld.
Informatie over alle vernieuwingen vindt u in de releasenotes die tijdens de installatie als PDF document op uw computer worden geplaatst.
De releasenotes zijn ook te downloaden via de site van Sdu.
Belangrijkste wijzigingen van de Legal Eagle Update 2.19.3 zijn:
- De Raad voor de Rechtsbijstand heeft haar modellen, met o.a. barcodes, aangepast. Deze modellen zijn omgezet naar Legal Eagle XML Modellen. De nieuwe modellen zijn niet beschikbaar voor LEModel. Indien u nog werkt met LEModel is het advies om deze om te zetten naar LEXMLModel.
- In verband met een recente gemeentelijke herindeling is de postcodetabel aangepast. Deze tabel wordt gebruikt voor de bepaling van de plaatsnaam bij het opvoeren van een relatie.
U kunt hier de update downloaden.
In de update van versie 2.18.x naar 2.19.0 wordt een omzetting van de BTW codes uitgevoerd. Dit is nodig vanwege de vernieuwde BTW structuur.
Controleer m.b.v. het analyse-omzetting-tool uw data! Deze voert een analyse uit op uw database en zal een melding geven om door te gaan of om af te breken. Neemt u dan contact met ons op om het probleem te verhelpen.
De belangrijkste kenmerken van de MyAdvocatenDesk-werkplek zijn veiligheid, flexibiliteit en betrouwbaarheid. Wij kunnen meerdere type werkplekomgevingen aanbieden die zijn toegespitst op de advocatuur.
Naast administratieve software voor de advocatuur zoals Legal Eagle, Legal Insolve en Urios installeren en ondersteunen wij ook een aantal reken-/adressentools zoals De AlimentatieRekendisk, De Rente Rekendisk (Pro), De Adressengids voor de Rechtspraktijk e.a..
Gebruikers kunnen kunnen ook vanuit thuis aan het werk, op een notebook met draadloze netwerkverbinding. Tevens de mogelijkheid om met mobiele devices gebruik te maken van e-mail en agenda gegevens.
Voor meer informatie over de persoonlijke werkplekomgeving MyAdvocatenDesk neem contact op met sales@advocatendesksupport.nl
Wat kost MyAdvocatenDesk
Setup MyAdvocatenDesk |
€ 125,00 |
eenmalig |
Werkplek Standaard+LE – standaard OS – Legal Eagle – 1 licentie– LET OP! Deze configuratie bevat geen Office |
€ 50,00 |
per maand |
Extra licentienemer(s) |
prijs op aanvraag |
|
|
|
|
Remote Support |
€ 10,00 |
per 10 minuten |
Maatwerk |
vanaf € 80,00 |
per uur |
Systeem-/Netwerkbeheer |
vanaf € 55,00 |
zie voorwaarden |
[add_to_cart=334]
Onder installatie (implementatie) wordt verstaan:
- Activeren licentie
- Installatie van laatste versie (update)
- Aanmaken toegangscodes en licentienemers
- Persoonlijke instellingen per toegangscode
- Kantoorgegevens
- Gewenste verschotten
- Gewenste tijdschrijfcodes
- Gewenste opstart voor de nummering van relaties, dossiers, declaraties, archiveren
NB: Hieronder valt niet de installatie/ inrichting van de Boekhouding of de inrichting van de Word-modellen. Per installatie maximaal 5 werkplekken of 3 uur. Per 2 (extra) werkplekken of per extra uur betaalt u slechts € 60,00 extra. Alle prijzen zijn excl. BTW.